Jeżeli wzywacie Państwo serwis do naprawy gwarancyjnej, proszę pamiętać aby przygotować kartę gwarancyjną.

Brak karty gwarancyjnej powoduje, że zlecenie będzie realizowane jako usługa pogwarancyjna odpłatna zgodnie z obowiązującym cennikiem.

Płatność za wykonaną usługę serwisową przyjmujemy wyłącznie w formie gotówki w dniu realizacji usługi serwisowej, bezpośrednio po jej zakończeniu. Serwisant wylicza kwotę należności zgodnie z obowiązującym cennikiem i kwituje jej otrzymanie dokumentem KP.

Preferowane dni i godziny realizacji usługi serwisowej są dla nas jedynie wskazówką dotyczącą organizacji pracy serwisantów w celu sprawniejszej realizacji zlecenia. Realizację zlecenia serwisowego planujemy w najkrótszym możliwym terminie. Dokładny termin realizacji usługi proponowany jest minimum dzień przed jej realizacją i ustalany telefonicznie lub mailowo z osobą wskazaną jako zgłaszająca zlecenie.

W czasie realizacji usługi serwisowej niezbędna jest obecność osoby upoważnionej w celu udostępnienia urządzenia. Po zakończeniu usługi lub jej etapu (np. oględzin i wyceny uszkodzeń) sporządzany jest protokół serwisowy, którego kopia zawsze jest załączana do faktury VAT.  Jeżeli w czasie wykonywania usługi serwisowej nie będzie obecna osoba upoważniona do podpisania protokołu serwisowego zostanie on podpisany jako protokół jednostronny.

Jeżeli po weryfikacji uszkodzeń stwierdzimy, że do realizacji usługi serwisowej niezbędne są części, których nie posiadamy w naszym magazynie lub konieczna jest naprawa w serwisie Producenta przed jej realizacją zostanie Państwu przedstawiona wycena do akceptacji. Naprawa będzie kontynuowana po akceptacji przez Państwa przedstawionej kalkulacji.

Informacja o polityce przetwarzania danych osobowych

W celu dostarczania naszych usług wykorzystujemy pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies, opcjach wypisu oraz Twoich preferencjach kliknij tutaj. Korzystanie z naszego serwisu internetowego traktowane jest jako zgoda na politykę przetwarzania danych osobowych.