Usługi
Regulamin usług serwisowych
- Zlecenia naprawy serwisowej przyjmowane są tylko w formie pisemnej, w celu ułatwienia zgłoszenia zalecamy korzystanie z formularza zgłoszenia naprawy serwisowej umieszczonego na naszej stronie internetowej. Akceptujemy również formę listową lub e-mail wysłany na adres serwis@radbud.pl .
- Rezygnacja z usługi serwisowej powinna być złożona również w formie pisemnej.
- Jeżeli wzywacie Państwo serwis do naprawy gwarancyjnej, proszę pamiętać aby przygotować kartę gwarancyjną. Bez karty gwarancyjnej nie możemy wysłać urządzenia do serwisu producenta zlecając naprawę gwarancyjną.
- Brak karty gwarancyjnej powoduje, że zlecenie będzie realizowane jako usługa pogwarancyjna odpłatna zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Płatność za wykonaną usługę serwisową przyjmujemy tylko w formie gotówki w dniu realizacji usługi serwisowej. Serwisant oblicza kwotę należności zgodnie z obowiązującym cennikiem i kwituje jej otrzymanie na zleceniu serwisowym.
- Zlecający naprawę może wykonać na swoje potrzeby zdjęcie lub kopię zlecenia serwisowego.
- Płatność przelewem może być zrealizowana tylko po uprzedniej akceptacji przez Pracownika firmy RADBUD. Osoba fizyczna musi w takim przypadku okazać serwisantowi swój dowód osobisty w celu spisania numeru PESEL.
- Realizację zlecenia serwisowego planujemy w najkrótszym możliwym terminie, przy czym pierwszeństwo mają firmy i osoby, które mają podpisaną z naszą firmą umowę serwisową. Dokładny termin realizacji usługi proponowany jest minimum dzień przed jej realizacją i ustalany telefonicznie z osobą wskazaną jako zgłaszająca usterkę.
- Usługi serwisowe świadczymy tylko w godzinach pracy serwisu.
- W czasie realizacji usługi serwisowej niezbędna jest obecność osoby upoważnionej w celu udostępnienia urządzenia. Po zakończeniu usługi lub jej etapu ( np. oględzin i wyceny uszkodzeń) sporządzany jest protokół serwisowy, którego kopia zawsze jest załączana do faktury VAT. Jeżeli w czasie wykonywania usługi serwisowej nie będzie obecna osoba upoważniona do podpisania protokołu serwisowego zostanie on podpisany jako protokół jednostronny.
- Jeżeli po weryfikacji uszkodzeń stwierdzimy, że do realizacji usługi serwisowej niezbędne są części, których nie posiadamy w naszym samochodzie serwisowym, przed dalszą realizacją usługi zostanie Państwu przedstawiona kalkulacja do akceptacji. Naprawa będzie kontynuowana po akceptacji przez Państwa przedstawionej kalkulacji. W przypadku rezygnacji z kontynuowania usługi Zlecający jest zobowiązany do uregulowania opłaty za weryfikację uszkodzeń i wycenę naprawy zgodnie z obowiązującym cennikiem usług serwisowych.
- Jeżeli po weryfikacji uszkodzeń stwierdzimy, że do realizacji usługi serwisowej konieczna jest naprawa w serwisie Producenta urządzenie zostanie zdemontowane, oczyszczone i zapakowane w bezpieczny sposób, a następnie wysłane do serwisu Producenta. Po wstępnej weryfikacji serwis Producenta przedstawia wycenę naprawy. Wstępna wycena naprawy przez serwis Producenta zostanie przedstawiona Zlecającemu do akceptacji. W przypadku rezygnacji z kontynuowania usługi Zlecający jest zobowiązany do uregulowania opłaty za usługę weryfikacji i wyceny naprawy wraz z dopłatą za wysyłkę do serwisu Producenta zgodnie z obowiązującym cennikiem usług serwisowych.
Lublin 25.09.2024